Jiří Bigas

Praha
Český Krumlov

aliasbigas@post.cz

Všichni straší a všichni chtějí vydělat

09.03.2016 12:38

Volá mi nějaké call centrum a mutující mladík mě starší, že se brzy někde rozmlátím v autě nebo jinde, anebo umřu, měl bych u nich, a hned teď – jak jinak, uzavřít životní pojištění. To je na přesdržku, ale co nadělám, já jsem doma, a on někde bůhvíkde, v call centru.
Nějaká dívenka mi volá, abych si uzavřel cestovní pojištění, když ji řeknu, že se před cestou do zahraničí pojišťuji, poradí mi pisklavým hláskem, abych si uzavřel cestovní pojištění na celý rok, je to prý ohromně výhodné. Jak pro koho, pro mne sotva…
Ale takový už je tento svět, kdekdo se snaží vyrazit z někoho peníze, třeba poslední peníze. A je jedno, jestli to je zlodějská firma, která vnucuje důchodcům předražené hrnce, anebo solidní a spolehlivá banka.
Omlouvám se, ale byl jsem na oba dva hrubý. Ještě že hovory jsou monitorovány, myslím si, příště mně, takovému pitomci, nezavolají. Omyl, už zase někdo volá…